the sign

i think , hari hari terakhir di jb ini dan di ssijb aku patut mengisinya dgn segala kenangn yg ade . so hari ini hari ahad , esok i have to meet cikgu lela nak uruskan borang pindah sekolah , manage all thing , hari ahad yang boring , kena basuh baju semua , pack sikit sikit barang then hari rabu fly kl ~

hari khamis lepas tak disangka betul bring the last sign that the last hapiness in ssijb , that that was hayum and ainuz bday bash then ada meeting tunas bistari sekali pasal fiesta ssi jb tu . WTH , mereka semua mengotorkan baju aku , then aku lah yang paling teruk dikenakan ,


sampai pakcik bas tegur knapa kotor ? awak main lumpur eh ?aha

that day actually dah rancang hendak membeli barang decoration kelas 4 gemilang . echa dan aku plan all thing what should buy ditemani chuby , hazim pipah and thiyah yg menyesat ! fisrt time hang dgn hazim oh ! pergi cs , jadi lah dye tukang angkat barang kitorang , then hazim ! i forgot bout the rm 2 each of us yg duet cab tu ,, aku tak bayo lagi lah hazim ,heeee halalkan je lah hazim :)


wisely thinking , aku hanya membeli burger sahaja manakala diorang beli set burger
so aku menjimatkan wang aku , air aku rembat diorngg !

in less 45 minutes we all dkt cs , jalya call then said " korang kena ad dkt sekolah dalam masa yg terdekat , hayum nak balik pukul 4 " amikkkk kw , masa tu tengah makan macd habis diorang aku push suh cepat cepat makan habiskan . tu pun sbb aku habis awal , ahaa . then urat leher aku tegang sbb tersengetkan leher msa nak masuk cab . sakit oh !

HAPPY BDAY TO YOU ! HAPPY BDAY TO YOUUUUU ! HAPPY BDAY HAPPY BDAY HAPPY BADYY TO HAYUM AND AINUZ !

hayum terharu siott



detik mengotorkan baju , iddin yang start dulu kan


aha thanks jalya for the cake


heee , lupa . actually that day bukan hayum and ainuz actual bday pun . just kita as tunas bistari mmg celebrate its member every mont :)goshhhh , lokman yg cool gitu boleh tunjuk kegilaan dye , aha . hazim pun , tak sangka kw pun gila juga eh , brani kw sapu cream kek tu dkt muka aku !


hazim tak sempat nak have afun dgn kw sampai habs form 5


this is lokman , my monitor class


diam diam tapi mcmni kan ? ahaa kw cool babe ,


the day kitorang membincangkan tentang fiesta ssijb tu suma , nak bukak booth berthemeskan sweet candy gituuu . dah plan nak buat face painting , nak jual choc fruit , pastu lepas balik dah bebel kat ibu mcmne nak carik face painting service ni sumaaa , punyalah beri comitment kan aku ? ahaa saje doe aku mmg suka bende bende mcmni sbb tu aku apply prefect .



the last meeting tunas bistari i attend

hurm , pagi khamis tu pun aku terima berita shock . yang aleen WA netball ssi akan pergi meninggalkan netballers yang lain , dye dpt offer from mrsm jasin , byk dah ssi student dkt situ . then aku terpikir pada masa tu , kalau GS netball ssi)aku lah tu) akan meninggalkan diorang juga mcmne ? aku pernah terbayang the day how i should tell them yg aku dpt offer skolah lain dan memberitahu aku akan pergi then our reaction yg menages nanges nak tinggalkan masing masing .

on the nite day , ntah knapa tergerak hati aku nak check , ni pun aku teringat aleen yg dpt mrsm so aku pun tergerak lah nak bukak web MARA , wajiha wahab : tahniah anda ditempatkan di mrsm serting . PEYHHHHHHHHHHHHHHHH ! WTH !!!!!!!!!!!!! bia betul !
semua yg aku bayangkan tu rupanya betul betul terjadi ! betul betul terjadi ! aku pun gila tak tahu nak kata ape , Tuhan dah tentukan mcm tu , then aku betul di offer ke mrsm .

hurm . ni semua kententuanNya kan? Dia telah menentukan semua yang terbaik untuk kita makhluknya ini . kita manusia hanya mampu merancang tetapi Dia yang menentukan segalanya .

MRSM mood:D

0 comments: