He good at wash people


cikgu roslee

well people , i think he is great enough to wash people , sgt bagusssssss .

monday , head to SMK sultan ismail to settle all my school document up , then turn to jumpa cikgu roslee dpan office . aha maybe he dont know me but kenal my face sbb im the netballer yg selalu shoot shoot tu . ahaaa ,

Cikgu roslee ; ehhhhhhhh ! Awak nak pindah ? ohh pindah lah ~

WTH ! hhahahah , this is happen when people dont know and knowing well about us . then actually aku menggangu dia yang kebetulan hendak ke Hutan bandar . he is laparr and tahan -ing his perut for get me the buku koko

wajiha ; cikguu , saya nk amik buku koko .
Cikgu roslee ; bila hari terakhir awak ?
wajiha ; hari jumaat lepas , errr ( actually quite bersalah)
roslee; jumaat lepasss ! ouh ok skrang juga amik !

ahaaaaaaaaaaaaaaa , i head to bilik penolong kanan which office dia dkt situ . well ~ dah biasa sgt dgn bilik tu , bilik itu tempat aku mengambil buku tanda tangan kehadiran buku yg warna kuning tu then tempat aku menghantar buku math Puan kamariah yang ajar 4gl . weeee :)


okeh the best part begin , dimana cikgu suruh mengambil buku koko dgn satu borang yg kitorang dah isi dkt lambakn lambakan buku koko yang lain , I thought , dia suh aku ambil then terus memBLAkan diri je . But WADUHHHHHHHH . he have to gimme a markah koko , tu bermaksud , dye akan menyemak buku koko aku yang serabai nak mampus tu . yang ntah lengkap tak lengkap . yang penting amat serabai . then boleh mengundang marah sesiapa sahaja yang menyemaknya :} hurm aku agak menyesal .

blablablablablablablablablablablablabalablabalabalbalabala , knapa markah ni jadi markah ni ? awak tade join camping ...!@#$%^^&&%! ini awak jangan bawak tabiat awak @#$$#@@$%^^&& jangan jadi penipu !@#$%^^&&%% ni banyak A awak dpt tapi knpa @#$%^&**(()*^ ini lah budak melayu kita @##$%%^&&$$#@!# tengok budak cina tu kemas je @#$%%^^&&*^%$#@@@@#$$%%%^ nanty awak jawab sendiri lah dgn cikgu baru awak dkt sana !@#$$%%^^%$$

penyelamat , cikgu sapa lah masuk . i think cikgu yang baru balik dari umrah . cikgu roslee sempat membuat lawaknya , ANAAA entheee ( loghat arab ) ahahah klaka seyh cikgu ni . he is fun lah !

sambung balik .......

ini mcmne boleh jadi ni @#$%^^##$ ade contoh pun tak boleh buat ke @#$%%^^^ cube awak tengok betul betul @#$%%^ haishhhhhhhhhhh , susah aku nak melayan budak ssi ade byk lagi mcmni ##$%%^^%#@!@#$$ tu lah , budak tak paham pembahagian markah !@#$$%% cuba awak tengok ni @##$%^##@@ awak johan ape !@#$%%$# tu lah awak kan @##$$%^&^%$##@ ni lah aku malas nak layan bila budak mintak markah @#$$%^^$$#@@$%%^^&

hurm ok . dia dah bangun dah (FUH LEGAAAAAAA) ni mesti agak agak dye dah lepaskan aku kan , ntah knapa tergatal laggi tangan dye nak bukak buku aku . EHHHHHHHH , ade salah lagi , tajamnya mata dia ! duduk balikkkkkk .

ni sepatutnya @##$$$%^^$#@%% contoh ade ni contoh ade @#$%%^^^$##$%

sebenarnya panjang lagi , tapi sbb terlalu happy sesi Kaunselling tu nak dkt habis , aku dah lupa dah . but He asked me to photostat the borang markah . yang original kasi dye balik . ahaarrrr kena hadap dye lagi owh . sessunguhnya cikgu sains tu penyelamat aku , dia masuk about ask somthing then tak salah aku dye pun kena jugaaa . ahaaa , mesti pasal permarkahan koko . aku siap bagi sign lagi dkt cikgu ' tahn cikgu tahan cikgu' kenyit mata lagi . ahahha.

done eveything in bilik cikgu roslee , berluru aku keluar seperti juara olimpik yang masuk 100 meter tu . keluar melepasi pintu kayu bercermin menghempas kelegaan yang teramat sgtt . terlepas satu sesi , seperti aku ini drug addicted yang hendak dipulihkan , seperti aku seorang budak nakal yang membakar kereta cikgu .

*kesalahan aku = tidak melengkapkan buku koko .

cikgu kamariah yang kebetulan ade masa tu pun pelik tengok aku , dia tersengih sengeh sengeh knapa budak ni yee ? ahaa . cikgu saya menang motor cikgu sbb tu saya jadi terejal jap mcmni . hahahahhaha , lupa nak salam cikgu seyh ! while ibu dkt luar dah tunggu 45 minutes i think . nasib ibu cool je ~

on the way back , sambil membebel kat ibu kena basuh dgn cikgu roslee sambil membuat gaya gaya bodoh tengah jalan sambil diperhatikan orang ( people you know me rite) lantak lah .

tapikan rakan rakan , the lesson is , hal ini mmg saya Nur Wajiha binti abdul wahab sebagai defendan megaku bersalah kerana tak melengkapkan buku koko . KORANG , markah koko ini penting , serius aku lepas kena basuh dgn cikgu roslee mcm tanak ulang lagi . dkt maktab nanty full aku nak penuhkan . THANKS cikgu roslee .



then , cikgu roslee is realy great at washing people , tapi kan . kalau tade dia habislah korang , habislah markah koko korang terkontang kanting , he is realy take part in that , dia mmg bagus , serius disebalik kesukaannya memberi ceramah free , dia sebenarnya sgt bagus yee . dia menjalankan tanggungjawabnya . aku je student yang tak betul masa tu , then i found cikgu roslee bila membuat lawak , aha berdekak sia aku . then he good at changing the mood , dari syok tengah membebel boleh tuka mood buat lawak . !@#$$%%^^ . then what i most impress , dia tengah lapar tu , tapi bebel tetap bebel juga eh ?ahaaa .



then i found this vid somewhere , cikgu rosleee :)

cikgu roslee dalam kenangan :)

1 comments:

Nisa said...

Panjaaang sungguh kau tulis yee Wajie. Nmpknya kau sgt sayang kn Ckgu Rosli, haha. Haa, lain kali lengkapkan buku koko tu! Kn da kena ceramah free