here i ll be , mrsm serting here i come

hurm jangan salah sangka pula aku post entries berbentuk ni maksudnya aku gila nak pergi sanaaa rasa best tinggalkan ssi , nope ! aku akan bersedih tinggalkan ssi tapi in the same time aku kena amik tahu pasal my new school to be can ? well . from SMK sultan Ismail to Maktab rendah sains mara cawangan Serting . i ll be orang negeri sembilan . ini aadala sketch yg kasar dulu sbelum i realy get into the and experince it ,


lambang mrsm serting ,


semua boleh dtg lawat saya :)


pagar utama



apa ni ? ntah lah tak tahu , hee


dewan


bilik , aku tak rasa bilik aku nanty mcmni


well people , semua ni aku seach di internet dan aku tak jejak lagi mrsm serting mcmna , so wait for my arrival on next cuti i ll post ok ? guy attention ! bukan nak bermegah atau apa ok , aku tanak berduka lara meninggalkan ssi , aku tanak pergi mrsm dengan hati terpaksa . so i should open my mind up with this kind . jangan ingat aku post mcmni sbb aku nak sgt tinggalkan ssi , bukan . ssi still the best school ok :) ssrian , korang semua hebat !


lambang sekolah kegemaranku

guys , wish me luck there , aku akan bersungguh sungguh belajar . dan paling penting doakan aku supaya tak meroyan nak balik rumah . i ready for mentally and physically . amin ~
aku buat yg terbaik k . its gonna be tough

2 comments:

Rabiatul Shamsuddin said...

Meleleh aku

syahiraomar said...

hye :D

yg nie dak mrsm stg gak ! haha
tp yg 1st intake larh.

yg 4th pix tuh adlh blok rahman. kowt. blok for form 4 only. class ahh.

klau dorm dye ade 2 blok. u better pray dpt RAA haha. lek ah AAB pown ok tp dpt raa x jauh ngan dewan selera and surau semue.

bilik yg warne pink tuh aab. me RAA bilik 11.haha

over all. best larh. nnti bwk jer hp coz rules kt sini not tht tight.

ps: sory lah klau some of the fact yg kasi x tepat coz org 'nie' pown baru gk :DD

dtg lah kat blog just incase nk tau peper ag sal stg ! gud luck babyy haha