medikal check up :)

saya sihat ! hahahahhahah , this is my first time buat medikal check up , never done it before so mcm show off seeket , wakakakakak . everthing mcm mess , maluu siaaaaaaaaaaaaaa . aha yeah aku tak pernah buat medikal check up lagi :D . bertempat di klinik mediviron di Alamnda putrajaya :) saya buat medikal check up dkt putrajayaaa . hahahahaha



kilinik mediviron , alamanda


well semuanya ok ok sahaja , saya sihat tiada ade masalah penafasan ke penglihatan ke , deria rasa test urine semuanya top :D tapi ujian sight mcm kantoi seket , aku tak dpt baca dengan betul , im guessing sket tapi lepas then i dont need a spectacle , thanks doktr daniel ! aha this doctor tgouht im 20 somthing tau , but after knowing im only 16 he just like OH YEAHHHH ~ . i have mature face , heee bangga ouh .


heyyy you !


matured habisss , prasann gua


OK tell you this , barang semua dah naik harga kan ? aku makan nasi campur tup tap tup tap dah rm9.30 . haktuiiiiiiiiiiiii !



ncessary price ?

0 comments: