leaving home part 2

okeh babeh , this is a sambungan lepas leaving home prt 1 haritu , sbb well ~ tak semua barang aku beli dkt jb . sampai sni beli lagi so tak perlu angkut semua barang dari jb ke kl . hurm , aku nak ungkit lagi , harga barang skarang mmg mahal ! gituuu je aku beli dah rm300 ! mak oiiiiiiiiiiiiiiiii :D alahai , aku rasa bersalah pulak burden family aku , tapi i ll pay them back one day ! janji dkt ibu , ayah , bie dgn boy , akak pun , ill study the best . adik akan do the best dekat sana ,








abg saya kata , kalau ade orang nak mintak shampoo ke ape ke , ckp dengan diorang , dekat koperasi ade jual yeeee :) hee . this can be use after dah hbis study dkt mrsm if kalau sambung matrik ke ape ke .

ada orang terlalu murah hati mendermakan segala barng yang dye ade semasa dah habs study kepada penghuni biliknya or ostel dye , then ade juga orang yg terlalu kedekut sampai baldi yang pecah pecah pun dia bawak balik . heeeeee

so far , tak cukup lagi tracksuit ! dkt ssi selalu pakai tight je , then kali ni kena beli tracksuit yang beso gedabak , baju sukan pun kena bawah butt , so kemasukan saya ke mrsm ni adalah transformasi saya kepada yang baik . wajiha budak baikkkkkkkkk . hee

0 comments: