shoes lover

i want to be a shoes lover but im only have around 8 shoes . grrrrr aku paling haruk tengok shoes lawa lawa ni terutama yg heels heelss suma tu ! arghhhhhhhhhhhhhhhhhh cannot breath cannot breathhhhhh ! lawa siaa , aku nak je beli tapi pikir hurm tak payah lah dkt rumah ade lagi then aku bukan selalu keluar gi function pun . tapi aku tekad , aku nak beli satu heel . dah survey pun , dkt NOSE cs , cun nokk :) 5 inch heels . ehee

take look this , boleh pengsan aku tengok suma ni


favs


mcm baju kiena sia



heels mcmni boleh dpt dkt summit


ni buat perhiasan je lah

ahaa actually ni aku amik yg agak berkenan di hati je , byk lagi aku jumpa yang MACHO dkt yula online shopping , dah boring dgn wedges , nak try pakai heels jalan jalan satu hari , nak tengok malamnya sakit kaki mcmna , ahaaa .

people , im not that style , heels pun aku teragak agak nak pakai lagi . so mengaku je lah kan :)

1 comments:

syahiraomar said...

share same interest yei ?

haha same here shoe lovers :D