i ll be leaving semua :(

keputusan dah dibuat , dan aku akan pergi ke mrsm . sori semua yang menghalang ! aku kena pergi , ini untuk future aku . aku kena pergi k , ni untuk kebaikan semua orang bukan untuk aku sorang je , even berat hati sgt nak tinggalkan ssi , nak tinggalkan kawan semua , life yg aku dah buat dkt ssi just fade away gitu je , i need to build again life dkt sana , hurm tu semua life experince . aku kena go trought , so guys , letme go ok ? i ll go for study . even tahu susah nak terima fact ni yg aku akan leaving korang .

sori masa awal tahun dulu aku kata aku takan go anywhere tapi skang jadi lain , sori sgtttt . sori atul , kw patut ke smka actually , tinggal kw dgn echa dgn chubby dalam kelas , jgn sedih syg . kesdihan kw buat aku lagi berat hati nak tinggalkan semua , atul syg kw atul . aku akan ingat kw, ingat aku selalu , remember our twin spirits ! the hardest part is leaving firnds rite ? tapi aku cuba atasinya . percaya lah korangggg ! aku lagi terseksa , sgt terseksa . sgt terseksa nak buat keputusan sama ad stay atau pergi . aku lagi terseksa nak tinggalkan korang daripda korang yg melepakan . trust kawan , aku sgt sedih pilu memikirkan hal ini , tapi i ll go for study !


atul bila ym dgn kw aku tak boleh tahan airmata aku sgt




kawannn , fanna , kiena chubyy :) fanna hardest to tinggalkan kw syg , sumpah . kwan aku yang bercerita paling best . teringat semangat kw nak main GD tercapai , bebelan bebelan kw pda aku , setiap cerita yg kelua dari mulut kw yg buat aku berdekak , mmg akan ak ingat syg . kiena chubbyy a best buddies ta talk all , semuanya aku ckp kat korang . tak kira batas ape ke , aku tak tahu nak cari mcmne nak cari kawan yg boleh ckp all kat sana . hope boleh cari , koranggggg , best buddies ever . jangan lupa aku seyh nanty , promise you lepas spm aku bawak korang jalan jalan , hang sampai malam ! ahaaa . korang doakan aku pergi dgn selamat , aku tahu korang syg gila nak lepaskan aku pergi kan , fanna dont cryyyy aku lagi memnges tengok kw memnages , kiena pun ! happy ending dgn redza ! aku nak lepas aku kua maktab pn korang still together . and chubby , go onn dgn life sains kw ,, never turn back chubby . dkt 4gl you still got there ,


fanna , best partner main netball !



kiena , rahsia aku byk di tangan kw ,


orang pertama perkara aku yg kw tahu


tahun depan korang main netball without me :(


kita still boleh hanggg !


sori netballers , bukan WA je yg pergi . GS pun pergi


semua , cikgu cikgu then classmates , jason ! rindu youu lah nanty , you suka eh i pergi but i tahu you akan rindu i nanty . hahahahah , then foo liren , joey dgn jieying !cikgu lelaaaaaaaaaa ! saya baru nak berjinak masuk pidato cikgu . then cikgu kalthom , you are the best lah teacher ! i love you the most in ssi tahu ! eevn cikgu sempat ajar saya sebulan je tapi i think you the best teacher ! cannot tahan when last time you kiss and hug me OMG ! rasa mcm tanak pergi jeeee lagi lagi bila cikgu cakap our school is good enough so plis rethink . harrrrrrr but i have to let it gooooo .

rindu tunas bistari nanty , aku baru je nak curahkan semua comitement aku kat kelab ni , kita dah siap dah pasal fiesta tu tapi arghhhhhh sori guys ! to all new member , lokman , hazim iddin , ahahaaa best lah korang . baru tahun ni aku dpt kenal rapar rapat dgn laki , tak lama pun . korang jumpa semua lepas SPM !

tak sangka sungguh hari khamis itu , masa kita baling baling kek kotorkan baju aku tu , tak sangka perkara tu bawak petanda yg aku akan tinggalkan ssi , tak sangkanya :(



KORANG , WAJIHA NEVER LEAVING YOU ACTUALLY , I LL BE IN YOUR HEART , AND KEEP ME IN YOUR HEART SEMUAAAA !

in kenangan ,
ATUL twiness
FANNA , KIENA CHUBBY
SSI NETBALLERS ,
4 GEMILANG
all TEGAK( echa terutamanya :( )
TUNAS BISTARI ,
PUAN KALTHOM ,
CIKGU LELA
CIKGU YATI


aku akan rindu semua korang ni , berjanji dan bersumpah akan belajar yg terbaik di maktab nanty !

0 comments: