farewell meet

guys , it not farewell party it just only farewell meet , well overall i apriciate it guy for coming even hanya less than 10 person , dah kata meet kan bukan partyy pun . aku takde duet nak buat party ni ,

actually in that tuesday i was from school still managing about redeem the yuran balik , rm140.50 . weyh some people kata sedekah je lah dkt skolah but for me its a big no no ! byk tu ! boleh buat beli barang aku pergi serting nanty. otw ke sekolah , i call fanna

wajie ; fanuuuuuuuuuu
fanna; yeeeeeeee ~
wajie; kw dekat mana ?
fanna; aku dah sampai dkt cs dah ni , dengan chubby .

OMG , wth this girl sampai awal sgt , baru pukul 11 ni , janji pukul 1 . ouhh ouhh kena cepat ni , rushhh mak aku bawak kreta even roadtax dah mati , kena sabit dgn cik abg polis traffic nak nak brapa hengget nak kena bayoo .

dah dah enough




makanan yang bersejarah pda hari tu (termakan cili padi yang disangka kacang
panjang)


tabakk tabak bakkk



redza and kiennnaaaa :) long lasting k !




fannu syg , lawa lah selendang kw tu


chubb , seksi kw aritu woo




thanks to ghah for coming also !


well , korang pun malas kan nak baca kalau aku tules dengan secara detaild dari A sampai Z dan aku pun malas nak tules , aha then gamba yang dipost kali ini sgt tak byk sbb kalau nak harapkan gamba dari camera chubby sampai kat aku maksudnya tahun depan baru aku post . tapi dalam camera dye lagiiii byk ouh !

thanks for amal , aina and arni for coming , then thiyah dgn nina ! sori kalau tak layan korang dengan baik ouh . 5.oo then i met my lesboo partner , diva :) ahaa caya sgt lah korang dye ni lesboo partner aku . he just my gf ( girl friend ) paham ? takde flirt flirt pun . ni pengakuan dkt blogspot . aku takan mengaku dkt fb ke ms pun . met her at coffee bean as we lepak ing dgn her sister maya othman and some other guys .



syg wait for me next hols , kita hangg lagi jum

haaaa tak panjang pun kan ? sbb gamba tak mencukupi , nasib ade camera hp aku ni even cikai pun . well babe , semua thanks for coming ! syggggg korang k ! muaaxxxxxx .

malam , pack barang kemas bilik , online kejap . then tidooooo

0 comments: