my first high heel

saya hendak tujukan soalan ini pada kawan kwan perempuan saya diluar itu ~

pada umur berapakah anda sudah memakai heels ? atau high heels lah .

smalam duk godeh godeh bilik punya rajin kemas mop bilik sekali terjumpa ~ aikkkk satu heels ni . sapa punya ni ? ehh aku punya lah . dah belapuk aku letak bawah katil tu . tergelak bila tengok heel ni , i stiil remember , heels ini dibeli semasa aku darjah 6 dan heels 3 inch ini merupakan hadiah UPSR aku kerna dpt 4A1b dulu , wakakakakakak
heels wooo hadiah aku dpt . yg lain mintak hp yg canggih but donno y i was attrated to heels that time , well ~ people said growing up lah .
i was envy of mysister yg masa tu ade heels terompahnya dan byk kali try heels dye tu tapi tak fit ! kaki aku besar drpd kaki dye . hahahhaah ,






tapi mmg dah tak boleh guna heels ni nak buat kua jalan , maklum lah , heels MAHAL kan , heels ni sgt tak stabil . so bila jalan tapak dye mcm bergoyang dan bila berjalan agak agak mcm orang tengah mabuk laut . weeeeee
heels NICO ni intstead gile from my VINCCI heels yg mmg kuat lagi gagah . hahha i mean tapak dye kuat untuk menyokong pemakaianya . tade goyang sgt pun .






i got my fisrt high heel on 12 :) hby ?

1 comments:

gula manis said...

blogwalking :)
i can't see ur full front page.