meet amsyar !

hahaha, tak boleh hand sia tengok muka kw mmg sejibik dalam gamba , mata kw yg sepet ala ala japanese tu mmg sebijik .

guys ! meet amsyar or A.K.A gytu or called this abg sepet . opsss kw tak suka orang panggi kw ABANG kan , alah relax lah ABANG AMSYAR , hahahha . yeahhh meet this botak man , ( weyh banngga aku nak marketkan kw ni doe ) hahah . yeah 2 years tapi mcne tergedik tadi nak webcam . amsyar is one of my netwroking yg i tell you lah kitorang tak pernah jumpa lsg ! si keror ni add aku dkt ms pun tetibe tanya adakah aku pelajar smk sultan ismail ? kerna masa tu dye nak promote web forum ssirian yg diorganise kan oleh abg dye . senang kata mamat ni senior aku lah , senior beza 4 tahun . 4 tahun apa sgt kan ?

well having a fun kawan dgn kw doe amsyar , even kw ni mmg keror hahah tapi syok sia crita bergosip gasap dgn kw . serius aku jarang gila nak main lepas ckp dgn laki ni tapi kw buat aku sempoi babe , semua rahsia aku ditangan kw ! rahsia mu juga berada di tangan aku , hahahah(rahsia ape eh?) babe , cuti nanty dtg lah jumpa aku belanja aku makan macdonald ke , weyh tidak akan aku lupa keropok mu itu ! remember our deal ? aha

abang botak akak pink


abang keror akak comel . hahaha

nak sign juga !

errrr pergi belaja mcmne nak buat sign lah doe

ada mcm iron chef ta ?

hahah sepet kan doe ? owhh fyi her mum is japanese mix , nenek dye jaapanese lah . prasangka aku dulu mak dye yg japanese so mati mati aku ingat dye ni mix of japanese , engkau ni malayu jugak kan . hahahha

0 comments: