lets countdown together me

okah belog wajiha makin bosan , belog wajiha makin kurang dengan pengisian yang terbaru . wajiha kini sibuk dengan aktiviti membesarkan perut di rumah , sibuk menternak lemak lemak di badan . kini belog wajiha makin suram dan follower tak naik naik mcm hanis zalikha =) heeee

thats was for my intro yeah , entah mengapa hati rasa bergelora sgt nak update belog ini , maybe yeahh saya baru je makan kek span yang di beli tesco tadi =) yeahh maybe saya baru je balik melaka dan baru beli beach hat dan nak tunjukkan pada anda


tag heels dibelakang itu , baju seminggu tak basuh .
i want mira , my maid . mana engkau ?

today 21/12 , kira satu dua tiga empat hari lagi hari hari aku menamatkan zaman peranginan di sierra perdana . miniti hari dan sabar tunggu ayah bila nak kasi duit shopping belanja barang sekolah , heheheheh less than 10 days saya pelajar mrsm serting ataupun common calon SPM 2011 , bakal menjejakkan lagi ke maktab kesayangan saya itu . aku bagus wa dah form 5 , wa dah besar , wa dah boleh buli sapa yang wa nak , wa dah boleh suruh budak budak ni suma bekalkan makanan ds dalam tapawe (mcmna eja ?)untuk wa agak agak malas nak keluar gi prep . tahun depan bahawasanya saya ;

1)Pelajar tingkatan 5 ibnu sina - jujurnya aku harap hubungan keroh kita dpt dipulihkan semula , hal kita makin renggang sejak peristiwa tu . nak IS semula =(

2) Senior besar di AAB - ahaa even failed dalam pemilihan LDP dahulunya , kini aku kian redha . niat asal hendak bebel dekat depan satu penghuni masa rocall mcm kak zy , takpun kak farah gituuu , marah marah diorang , tunjuk muka berwibawa aku ni , ahahha last last kecundang di tepi jalan dan aku hanya mampu membebel depan afriz takpun depan kucing dkt blok tu sorang sorang =)

3) senior of photographer - okahh rindu sama itu papa sama mama wa dkt serting ,wa rindu sama itu apek cermin mata sama dgn ella braces . rindu tan chin aun sama izzati zaaba . papa sihat ? mama dah kurus balik ? ahaa , tahun 2011 zaman aku menerajui pula seperti mereka terajui sebelum ini . and wa takan bawak dlsr wa kot , mmg dah kena bend dgn ibu sbb telah meng apa kan camera tu . so , wa paw camera ob takpun muhamad je lah yee =)

4)pelajar yang takan fail addmath lagi - ok aku tak patut post pasal ni , cancel cancel

5) super duper netballer - tahun depan SUPER . yang aku denga lah pasal dkt mrsm ni ada super , lawan game suma suma ni , akan gua teruskan bakat memasak , ehh bakat bermain bola jaring ini ke peringkat yang lagi tinggi in the same time tebus tak dpt main negeri masa dkt jb dulu . malas dohh nak denga sorang budak tu bebel bajet terer main , puii

6) simpanan dalam bank ada rm500 menjangkau akhir tahun- mengahadap roomate yang tak tahu nak berhenti makan seperti nurul amira tahun lepas , cewahh sapa yang banyak makan sebenarya ni , setelah membuat kajian , duit wa senang habis ni suma angkara encik koperasi lah ni ,

7)lokar paling lawa - serius lokat aku serabut nak mampus sia , baju tanak satu rumah angkut , barang bedak perfume pencuci muka suma tanak sumbat lagi , kalau boleh dgn sabun basuh baju wa sumbat dalam loker , 2011 wajiha bakal menempah lokar paling lawa disiapkan dgn drawer jati yang khasi diimport dari rumah . ahah

9)tiada pinjam kalkultor oran- mintak ampun semua yang telah wa cilok kalkultornya secara sengaja atau tidak , mula mula wa nak annouce sapa curi gua punya kotak pensel masa wa pergi kejora dulu , sial lah lu , tak takut tangan kena potong eh ?

10) SEORANG PELAJAR YANG HENDAK MENGAMBIL SPM - yang ini sgt penting , cukup cukup lah wa dgn apa ada ni , result wa mcm taik sumpah wa tanak kecewa kan sapa sapa lagi lepas ni , cukup lah wajiha . lepas ni study betul betul kay ? jangan syok sgt dgn budak serting tu , diorang suma syaitannnn ahah , cukup cukup lah dgt rest kau tu kayy , cukup cukup dgn sifat pemalas kau tu , cukup cukup dan berkadar lah text bf tu kayyy , dia pun ada benda lain nak buat kot . buat yang terbaik untuk spm engkau lagi lagi mara trial , wa harapkan lu wajiha untuk buat yang terbaik

ehhh wa dah beli kasut maktab , lawa tau . ahah

bye

1 comments:

syahiraomar said...

budak sayang maktab memang