mission to complete

aku masih segar aku masih bertahan aku masih tidak mahu mengalah di bumi serting , aku masih boleh manahan dugaan yang maha hebat ini ,



ya Allah , berikanlah kekuatan ke dalam jiwa aku ini menahan dari segala ancaman ancaman bahaya di bumi serting , bumi serting ibarat ghaza , jika palestin penduduknya , maka aku adalaha penghuninya .



jauhkan lah aku dari marabahaya seperti



- lelaki lelaki hansome dkt maktab yang mmg tak dpt dinafikan mmg PERFECT buat husband

- carik market nak suma orang tahu pasal kita nak orang tahu kita ni ada aura tersembunyi then people will admirer us senyap senyap

- gila segala jawatan berada di sekolah nak dptkan trust cikgu so buat lah segala perkerjaan dengan niat CIKGU KENAL AKU

- menangguh nangguhkan kerja hw cikgu dayah





HABIJAN DUNNE

thanks kat aku tag kw bijan :)

0 comments: