whataya from me huh ?



hahhhh lu ! nak apa lu , grrrrrr hahahah ni so upset plus moody tak dpt ikut tengok hot ballon just now ~

okok suma maklmum adam lambart kan ? si dia yang ya Allah hensemmmmmmmmmm gileeeeee tapi gay nak mampussssssss . slack lah lu adam , wa baru nak masuk line , hahaha . takpun jum surgery . heeeee :) ape lah , takde lah sampai situ skali kan , IM NORMAL BABE . okokeh , seriously , smalam baru pertama kali aku tengok MV whataya from me , huh ! lembab kan aku ? tak penting tak penting . then aku perasan muka adam mcm ex bf aku ouh , betul . ade iras iras mcm ex bf aku , ex bf aku yang lama tu sebelum aku couple dgn SF tu , nak kata sebijik tak lah , tapi ade iras iras . im proud pernah jadi ex GF youu dulu , muka ex BF wa mcm adam lambartttttttt . wahahahhaha


lambart

yayanggg , sori kita break dulu . i sayangkan you lagi :)


minhoo

bahahhaaaaaa , kena tipoo korang .

tapi tapi ade iras iras kan ?ade lah sikit tapi mmg ade lah iras dye tu . heee ,

0 comments: