Bukan coretan terakhir ,

ahahhaah , nabiha telah pun post entries terakhir dia which today is the day she enter STF ostel . heeeeeeeee aku rasa kw dah susun semua barang barang kw dekat dorm sana tu kan , good luck bihaa :) but ini bkan coretan terakhir aku , mana boleeeeee jadi coretan terakhir . nanty malam dah agak agak pukul 11 aku post some lagi entries nak puaskan hati sebelum masuk maktab .

mana boleh online dkt sana kan ?


i am smart right ? hahhaha

okok straight to the point , tadi i jumped into this :








tahu apa ini ? tak tahu tak tahu ? benda yang rajin aku kumpulkan sewaktu sekolah di ssi jb , ini adalah tiket tiket bas MAJU yang aku TERsengaja kumpulkan which means malas nak buang :) hehehheheheheh . tiket wajib disimpan sewaktu menaiki bas kot kot ade orang check nanti kan .

as student , lagi lah . pihak MAJU risau akan segelintir student yang masukkan harga yang salah lepas tu naik bas free je .


kenangan bas maju , sampai aku dah kenal semua muka driver driver bas yang drive bas 208 MASAI :)))

0 comments: