which one you'll choose ?

haha hye its me again ~
pelajar skolah ini byk ragamnya kan ? dari cara pemakaian mereka pun kita boleh tengok ~
dari kain , baju sampai lah ke tudung ( i talk about girls)
and mcmna boleh stalker nya aku duk ushaa suma perempuan yg lalu lalang depan aku ,
jalan je tengok tudung jalan je tengok tudung !
hhaha bukan apa , i just kinda weird all school girls dalam jb ni kan suka pakai scarf kedepan sgt sampai tutup dahi diorang . apasal eh ? andFYi , IM NOT ONE OF THEM . fullstop.
im kinda yg suka pakai scarf sgt sopan lagi ayu dgn diriku ini , hahah
mmg dari dulu pakai cenggitu ntah lah tak terikut ikut orang sgt pun ,
but all the members ade puji kalau aku pakai scarf kedepan tutup dahi tu cun ! hahah
tapi taknak lah , bukan gaya ku :D i love what i being rite now
now , choose which one is ok with me meyh ?


haha , bagi peace dulu ye


okay , this mostly what jbrian girls pakai .


sedikt peningkatan , up sikit dari kening pun famous . kan ?


yg pakai style ni mostly student pandai terbijak sana nya boleh dilihat dkt
ssi yee , include you can see me on this . hahah

haha , kkdg im do wear this way , agak agak time nak balik ,
nak makan dkt hb anak tudungku jadi begini



yeahhhh , this is me ;D tak suka pakai anak tudung pun ;D
after 1.10 chooww cabut anak tudung

may i try this one at school ? nak tengok kena makai sampai mana , haha


sebaik baik pemakaian tudung , ini adalah yg terbaik
cikgu , merit saya !

hahah , see . act ni baru satu dua wa tunjuk kat korang yg biasa dilihat ,
byk lagi sampai tak tersnap pic nanty ,
setakat yg boleh jeee sbb this oledi second week then hw dah start ade ,
ohh i love hw ! love add math sgt sgt ! hahah
and again FYI , im seorang yg berdisiplin just mmg tak suka pakai anak tudung ,
sometimes i feel pakai anak tudung bagus juga selesa nak kemana mana rambut tak serabut sgt kan , and its true tapi aku je yg degil bin degul .
ntah boleh jadi habit since form 2 kot , suka cabut cabut anak tudung ni ,
i feel when untide the sacrf i become cool ~ pada aku lah ,
pada korang lantak lah korang nak pikir ape kan ? PADA AKU .
semuanya ade cara masing masing , tapi di sebalik cabu cabut tudung tu ,
waktu sekolah, peraturan sekolah sentiasa aku patuhi . budak baik :D


2 comments:

Lady said...

jambul tekedepan tu macam cik ti je~ kekeke.. yang paling cun adalah yang macam sopan lagi berdisiplin bagai~ yoosshhhh

g [y] t u said...

haha . sumpah this is the first blog aku baca about wearing tudung . hahahah . sumpah muka kau kelakar doe .