hai budak sekolah ;D

woaa dah masuk 4 jans dah yee ? and aku pun dah masuk kesekolah kesayangan ku , ssi !
huuu , the first day everything with new hope lah ,
i wish i could get well in school well even dah tahun ke 4 yee :D
cikgu pagi dye PUAN khaltom , garang nak mampussssss !
peyhh seram aku tengok but i believe dye ok lah orgnya .
mana ad cikgu yg garang 24 hours kan ,
the night before , everthing was prepared sgt kelam kabut .
i bought the tudung in last minute and canggih suma dah sold out !
peyhh dpt je la tudung jenama apa tapi ok lah , lawa kott :)
that night i ask mymum to jahit the tudung ,
aduhhhh failed gila aku kalau bab menjahit jahit neyh yee ;D
dulu masa kelas ERT cikgu sarbanun pun cikgu suruh jahit kia aku buat jahit sulam ,
that long story lah ,
then ask mymum tolong jahitkan , thanks ibu ;) .

kain size 28 , baju 15 setengah , kasut saiz 6 ,
yeap ? im giant ?


malam boleh online ms lagi , ignore the muka buruk

argh sori for the bad quality , there traficc jam seket dkt
depan foon yew

the first day oledi hujan lah , pukul 6 dah gerak dari rumah ,
i tot its gonna be traffic jam lah thank god takde lsg jam ,
then i arrived too early lah , hahah amik kw nk awal sgt kan , nahh awal kw
nasib jumpa kajol ( raihana) then borak dgn dye pasal the pakej .
saat yg best semasa jumpa semua balik !
berpeluk sakan and borak sampai lupa dunia , but that only for twmporary lah ,
kitorang had to berpisah sbb kena agihkan kelass!
warghhhhhhhh !
best best crita pasal date dgn sufi , hhaha . crita pasal redza dgn kiena ,
tu pun sekejap jeeeeee ;(
yeappp ! im now in sc pure 4 gemilang dimana IDK what to say bout the classmates ,
naseb aku dah kenal suma budak tu masa form 3 so sng je lah nak get along kan ,
hanya budak china dan india lelaki yg mmg aku senyap . shhhh
ad nabil lah ? best best tapi syg kw nak tuka course yee sengal ?
stay je lah dgn aku , tak syg ni wa lahh . hahahhaha . WTF
i little bit scared of the pengagihan kelas you know ,
sbb my name wa mention for the last sc pure class ! peyhh seram gila nak mampus !
takut gila tak dpt sc sbb dah aim nak amik ni nak amik ni , so berkecai sket lah kalau baik punya suma dah plan tetiba tak dpt sc pure kan ?
and i was bersimpati kepada kawan kwanku yg nak amik apa diroang nak tapi tak dpt ,
just chill ! aku tumpang sedih lah , aku tahu korang susah hati but just try k ?
mana tahu korang nanty BAIK PUNYa MASTER
lex lex kacg babe , nothin to worry lah sygku ;)
hermmm school had begin and i have to dumped all those things yg merepek lah ,
neyh pun masa tengah update blog HW takde tau kalau tak takde makna nak online yee ,


bye tudung biru ! my nose like shrek ?

hye tudung putih ;D dah 6 tahun aku pakai tdung biru tau !
dpat jugak merasa

hahah , i think i cool in white tudung lah ;D mcm cun jee , well ~ dah sesi pagi , dah menegah atas , saya pun dah meningkat besar ! heheh so saya budak pagi saya mmg dah besar lah bukan budak petang . ahahha

bye glamarous , hahah ape je lah

hahaha , apasal lah mcm nak masuk plkn je , padahal baru masuk sesi skolah je , gedik je aku sampai nak bye bye suma tu . heeeee
however , 4 gemilang chayuk ! moga best dgn korang yee ,

1 comments:

Rabiatul Shamsuddin said...

mesti best,ada aku
hahahaha