peperikasann kemasukkan MRSM

heeeee , hahah 10/12 gotta go to MRSM pontian for the peperikasann ,
OMG ! aku tak study ape punnnnn ~
dah pandai sangat kott ,
then ditemani kedua ibu bapa ku tersayang SHAHRIAH ISMAIL dan ABDUL WAHAB ke sana :)
see ? my parent siap eskot lagi , lagi lagi ayah aku tu . fuhhh
dalam kereta habis telenga wa mendenga bebelan bebelan yg keluar ,
kena bebel mesti masuk mrsm lah , crita pasal PPSMI yg dah lama selesai tu !
bertekakk , yg tak boleh handd boleh bertekak pasal tinted kreta tu tak lulus kalau pergi PUSPAKOM , haiii .
seawal 7 pagi wa dah bangun dah , debaran exam konon , bangun pun tido balik sejam !
hahahhaa ,
pkul 8.30 kott wa minum milo , makan lah roti butterscoth . sedap ~
then grak ke pontian officially pukul 11 pagi .
woooh ~
rasa mcm di SMKA YEE !
apasal ramai sgt yg tuduh labuh neyhh ?
wooh ~
rasa di sekolah asrama penuh yee ~
apasal ramai sgt yg baca buku , buku duk terlekat di tangan
i headed there with nothing except kad pengenalan dgn slip peperiksaan ,
cikgu yg tukang jaga tu lawak ~

lama gila tak pakai baju ni slepas tarikh last PMR dulu



thankss mymum ;) yg betuka tudung 10 kali . hahah



here we were here !



heee , laluan masuk



ntah camana boleh jumped into meraa tengah jalan , cis lupa nak zoom




see ? bukan wa sorang je bawak eskot . yg lain siap bawak nenek diorang lagi




mrsm pontian , nasib jumpa harith



haha , soalan tough . mcmne aku boleh lupa formlula ?
boleh lupa nak buat soalan math camna ?
nasib sains aku go onn je ~
mmg layan ah soalan keperibadian diri ,
mmg wa suka jawab bende tu . hahah
saya bercadang menjadi pengantaraan negara suatu hari nanty , ceh ceh
perasaan lah ,


SEE THIS



kasut ni dah hampir setangah tahun pakai , membawa pelbagai malang dah suka kpd aku , haha
trust or not i never washed this shoes ! hahahaha ! dari awal beli sampai bawak pergi exam mrsm tak pernah cuci !
PMR pun pakai je dgn tak berbasuh ,
peyhh cikai cikai orang pun basuh tau , aku je tak basuh
however thanks kasut ! bring me anywhere ;)
you are my savior smasa hari hujan , haha

0 comments: