SSI kaya , haha

anyahaseyo ;333

baik masa PMR , atau lepas PMR ,
ad je ssi nak buat program ,
lagi lagi english society ,
maklumlah , cluster school konon ,
eh betul skolah kluster ape !
heeeee ,
then sbb BI aku ni boleh lah tahan baik ( cewahhh)
boleh lah skit sit ckp I LOVE YOU , YOU love ME ?
EXCUSME , MAY I HIT YOU ? YOU ARE SO HANSOME ,
then cikgu selvarani pun suggest aku masuk pblic speaking ,
peringakt sekolah je ,
kalau daerah mampus aku terkencing kencing dkt pentas tu ,
ni pasal sbb english kott ,
kalau bahasa melayu suruh aku masuk debat ke pidato tu boleh !
nak aku suruh jadi emcee ke dewan speaker ke tu aku boleh ! heheh ,
sbb aku tak kuasai BI lagi kott , nak paham ap yg horatio ckp dkt CSI miami pun teragak agak lagi ,
ok sambung cita balik ,
then 2 minggu aku prepare atlast aku dpt numb 2 je .
ok lah , aku ad guts untuk bercakap daripada korang yg melihat aku bercakap !
huhhhhh !
hadiah dye bukan calang calang babe ,
kamus OXFORD WORDPOWER english tahu , mahal !
eh mahal ke ? tapi yg penting aku tak payah nak beli dic lagi ,
thanks cikgu cikgu bi suma !
then yg for english model fisrt prize dpt hamper yg berharga rm35 plus pendrive 4gb !
mak uiiiiiii , pendrive tu ,
english society skolah ssi mmg byk dpt peruntukan , ( cikgu kata )
sbb byk tak terguna tu hah dye guna beli hadiah suma tu ,
tu hadiah yg mmg grand punya ,

cikgu , lenkali sape menang cikgu kasi baju jenama LV ke kasi makan kenny roger tak boleh ke ? hahaha

0 comments: